Tabu
LIFE & LOVELIFESTYLE

ROMÂNIA, LA STARTUL CELUI MAI SEXY CAMPIONAT!

Durex ridică titlul de cel mai iubăreț oraș la fileul românilor! După succesul pe care l-a avut în Italia, unde a implicat 15 din cele mai mari orașe și toată presa italiană, LoveVille dă românilor ocazia de a-și dovedi performanțele în dragoste!

13 orașe din 5 țări se întrec pentru titlul LoveVille și pentru petrecerea exclusivistă marca Durex.În România, București, Timișoara, Iași, Cluj și Constanța au la dispoziție 3 luni pentru a-și dovedi performanțele, iar vânzările de prezervative,indiferent de marcă,vor stabili orașul învingător. Cu “adversari” precum Bulgaria, Grecia, Cipru și Serbia, locul I în cel mai sexy campionat nu se anunță a fi deloc ușor de câștigat.

Românii care cumpără Durex și participă în competiție vor putea paria pe orașul câștigător, în cadrul aplicației de pe facebook: https://apps.facebook.com/durexloveville-ro/. Fiecare vot va fi premiat cu un Wallpaper Jucăuș iar posibilitatea de a întregi colecția de 6 wallpapere este încă un motiv pentru a-ți susține favoritul. De asemenea, prin tragere la sorți săptămânală, “sportivii” vor putea câștiga o lenjerie de pat Kamasutra, pentru a-și susține orașul prin cele mai inedite poziții.

Evenimentul de final va fi reprezentat printr-o petrecere ce va sărbători cel mai iubăreț oraș prin premii și suprize pe măsura ambiției și a determinării participanților. Iar5 dintre norocoșii care vor paria pe orașul câștigător vor avea parte deexcursii și invitații duble VIP, la petrecerea Durex.

Competitivitatea românilor și ambiția de a fi mereu pe primul loc se vor manifestaîntr-un cadru pe cât de sexy, pe atât de neconvențional. LoveVille este răspunsul Durex, în calitate de promotor al siguranței și distracției când vine vorba de sex, iar fiecare poziție aduce orașul preferat mai aproape de titlu.

Durex lansează tuturor românilor provocarea de a-și susține orașul preferat atât prin cât mai multe poziții încercate, cât și prin participarea activă în campanie. Competiția va beneficia de susținere din partea ambasadorilor de brand, respectiv a celor mai apreciați bloggeri din fiecare oraș. Aceștia vor fi adevărați “antrenori de iubăreți” și vor concentra toate eforturile în direcția victoriei. Iar premiile vor însoți satisfacția atât online, cât și offline.

În Italia LoveVille a implicat anul trecut în două luni de campanie peste 2500 de ambasadori de brand, 4000 de “soldați” recrutați în activitățile de guerrilla, a înregistrat peste 850.000 de vizite în online și 70 de milioane de impresii media.

ARTICOLE SIMILARE

TARTĂ LA NIVEL DE ARTĂ: O rețetă simplă și delicioasă care va deveni virală

Ciocîrlan

INNA a anuntat: “Sunt insarcinata!”

realitatea

Cât costă o zi de concediu în Grecia anul acesta

Andreea Damian

Aer mai pur pentru copilul tău, cu Oxygen de la Electrolux

realitatea

Familia studentei AURA ION da in judecata statul roman

Oboseala cronică e cauzată de un virus

realitatea

Scrie un comentariu