Tabu
CULTURESlider

Un nou serviciu de streaming în România, din 2022

Serviciul de streaming SkyShowtime va fi disponibil în mai mult de 20 de ţări din Europa, între care şi România, începând cu 2022, au anunţat miercuri Comcast Corporation şi ViacomCBS Inc.

Serviciul de tip video-on-demand va reuni filme şi seriale originale realizate de NBCUniversal şi de întreg portofoliul de branduri Sky şi ViacomCBS, inclusiv titluri semnate Showtime, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount+ Originals, Sky Studios, Universal Pictures şi Peacock. SkyShowtime va acoperi toate genurile, inclusiv dramă, filme pentru copii şi familie, francize, premiere, programe locale şi documentare. El va fi lansat în 2022, în funcţie de aprobările locale.

SkyShowtime va fi disponibil în România, Albania, Andorra, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Olanda, Macedonia de Nord, Norvegia, Polonia, Portugalia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania şi Suedia.

SkyShowtime va fi gazda a peste 10.000 ore de entertainment semnate de creatori de top din toată lumea. În fiecare lună, noul serviciu va include filme în premieră şi sezoane noi pentru seriale TV, precum şi o librărie de titluri clasice şi programe pentru copii şi familii, toate la o calitate superioară a imaginii.

„Odată cu lansarea serviciului SkyShowtime, ne vom concentra conţinutul global în vederea creării unei oferte de streaming de top, într-un mod rapid şi la scară, prin investiţii strategice şi inteligente în mai multe etape”, a transmis Raffaele Annecchino, preşedinte şi CEO al ViacomCBS Networks International. „În completarea anunţului despre parteneriatul dintre Paramount+ şi Sky în Marea Britanie, Italia şi Germania, SkyShowtime reprezintă o oportunitate enormă de a accelera expansiunea noastră în piaţă şi de a deveni lideri în domeniul SVOD în Europa”.

„Noul nostru serviciu de streaming SkyShowtime va aduce în acelaşi loc tot ce este mai bun din Statele Unite şi Europa, cu brand-uri emblematice şi entertainment de cel mai înalt nivel pentru milioane de consumatori din peste 20 de ţări noi”, a completat Dana Strong, Group Chief Executive al Sky. „Parteneriatul oferă o abordare inovatoare care va fi scalată rapid la nivel internaţional, putând fi monetizată în întreaga Europă. Pornind de la conţinutul extraordinar marca NBC Universal, Sky şi ViacomCBS, SkyShowtime va oferi un line-up de excepţie pentru întreaga familie şi va genera o puternică recunoaştere la nivel de brand în toate regiunile Europei”.

ARTICOLE SIMILARE

Robert de Niro, un nou atac virulent la adresa lui Donald Trump

Andreea Damian

Vopsirea părului | 9 greșeli care te fac să arăți mai în vârstă

Andreea Damian

Åžtiai că Palatul Åžtirbei a fost proiectat de un arhitect francez?

realitatea

Maia Morgenstern la The Woman, Conferinta de Leadership Feminin, Cluj-Napoca

realitatea

Chanel ⎢ Primele fotografii cu Charlotte Casiraghi

Ciocîrlan

Începe Spotlight 2023: Zeci de instalații de lumină, proiecții arhitecturale și spectacole de video mapping în weekendul 21-23 aprilie

Andreea Damian

Scrie un comentariu