Va deveni bagheta de pâine noul accesoriu indispensabil în lumea modei? Ultimele creații de la Moschino sunt inspirate de acest produs de panificație franțuzesc. Pe rețelele de social media oamenii par să îmbrățișeze cu mare entuziasm noul trend.
Fanii serialului Emily In Paris își amintesc cu siguranță momentul în care protagonista se străduia să pronunțe corect cuvântul „croissant”. Dar ce legătură au produsele de patiserie cu lumea modei sau cu cea a design-ului interior?
Moschino din nou în centrul atenției
Pe 20 februarie 2020, la Milano, directorul de creație de la Moschino Jeremy Scott lansa linia de articole prêt-à-porter pentru sezonul toamnă-iarnă 2020-2021. O colecție inspirată aproape integral de Maria Antoaneta. Corsetele, coafurile extravagante și rochiile regale dominau podiumul.

Un detaliu a atras totuși atenția. Două genți care imitau foarte realist forma și aspectul produselor de panificație franțuzești. Croissantul și bagheta de pâine au devenit instant vedetele prezentării. Prețul accesoriilor pornea de la 795 euro.

Casa Moschino este recunoscută pentru creațiile sale îndrăznețe, tușele ironice și excentrice. Recent, pe rețele de socializare au apărut din nou valuri de reacții. „Data viitoare când vin la Paris, îmi iau geanta asta.”, scrie cineva. „Nu știu ce e mai rău: faptul că oamenii cumpără acest produs sau faptul că n-am bani să-mi iau și eu o geantă-baghetă.”, comentează o altă persoană.
Din cuptor pe podium
Produsele so French ale casei de modă italiene au împărțiț lumea internauților în două. Totuși, nu este pentru prima dată când ele apar în industria fashion. Bagheta de pâine și croissantul și-au rezervat de ceva vreme un loc aparte în lumea modei.
La finalul anului 2019, creatoarea pariziană Amélie Pichard ducea mai departe tradiția franceză. Modelul de plic Michard, în formă de baghetă de pâine, este o creație de 450 euro. Un plic din lemn de acacia lăcuit, care a făcut furori la Paris Fashion Week.
Alte creații asemănătoare vin din țări mult mai exotice. În Japonia, Pampshade, marca brutăriței nipone Yukiko Morita, propune lămpi realizate realmente din pâine!
sursa: Madame Figaro