Tabu
FASHION Slider

Dolce & Gabbana și-a prezentat campania de toamnă-iarnă plină de zâmbete și tendințe ale modei

Dolce & Gabbana

Zâmbete, bucurie și bună dispoziție. Acestea sunt cuvintele care caracterizează partea a doua a campaniei de toamnă/iarnă a casei de modă Dolce&Gabbana. Protagoniști sunt modele din noua generație.

Marca italiană a pariat de mai multe sezoane pe campanii pline de energie bună și zâmbete. Duo-ul italian încearcă astfel să atragă publicul mai tânăr. Întotdeauna aglomerat și explorând diferite părți ale lumii, duo-ul italian încearcă să reflecte spiritul mărcii în campaniile sale.

Bianca Balti – La campagne Automne Hiver de Dolce & Gabbana avec un mini défilé dans les rues de Milan. Le 20 octobre 2020 Dolce & Gabbana unveils part two of its fall-winter 2020 campaign. Shot in Milan a large cast joins locals in jovial images.

Această nouă campanie a fost desfășurată pe străzile din centrul orașului Milano și a fost fotografiată de marele Branislav Simoncik, un fotograf slovac, în vârstă de 43 de ani, care trăiește între Bratislava, Lisabona și New York.

Editorialele sale de modă și proiectele sale de artă apar în reviste din întreaga lume. A început în revista de stil de viață EMMA, unde a fotografiat din 2006, din 2008 colaborează cu ELLE Czech și VOGUE Portugal, GQ Portugal, unde lucrează ca director de fotografie. Proiectele sale și editorialele de modă sunt publicate în L’Officiel Spania, VOGUE Mexic, ELLE Vietnam, ELLE Croația, ELLE Belgia, Harper’s Bazaar, Marie Claire, revista Blue Paper, revista Encens etc.

O campanie cu ADN 100% italian

O atmosferă de bucurie și sărbătoare cu un peisaj maiestuos care arată arhitectura orașului italian a surprins Simoncik în fotografiile sale. Lucrul minunat al acestei campanii este că oameni obișnuiți se raportează la matrițe și interacționează cu acestea, creând imagini unice și relaxate în ținute gri, negru, alb și argintiu.

Tonuri calde și învăluitoare, un joc de volume și o mulțime de măiestrie: piesele vestimentare din colecție, care se disting prin alegerea meticuloasă a materialelor precum lână și catifea, zâmbetele de pe fețele modelelor creează un tablou uimitor.

Această campanie reușește să arate moda dintr-un alt loc, transmitând bucurie și fericire într-o atmosferă tinerească și festivă.

Modelele Bianca Balti, Gabriella Laws, Rebekka Eriksen, Jane Kovich, Chey Carty, Lara Menezes, Kaci Beh, Samile Bermannelli, Karolina Smetek și mulți alții au mers pe străzile pietruite. Putem vedea costume cu dungi, bluze inspirate de lenjerie, paltoane din tweed și rochia ideală pentru sezonul mai rece.

ARTICOLE SIMILARE

Gwyneth Paltrow vinde pe Internet suplimente periculoase pentru gravide

Andreea Damian

Un stop cardiac în timpul unei relații sexuale poate fi considerat accident de muncă. În Franța

realitatea

Scarlett Johansson în V Magazine

realitatea

Obezitatea provoacă mai multe cazuri de cancer decât fumatul

Andreea Damian

7 sfaturi de sex tantric pentru o viață amoroasă sănătoasă

Andreea Damian

Karl Lagerfeld semneaza editorialul morbid din Madame Figaro

realitatea

Scrie un comentariu