Home > Health > Sport > Experiment: 2 minute de plank pe zi, timp de 14 zile. Rezultatele sunt uimitoare

Experiment: 2 minute de plank pe zi, timp de 14 zile. Rezultatele sunt uimitoare

plank

Plank (sau planșa) este un exercițiu care îți lucrează toate grupele de mușchi din regiunea mediană a corpului, precum și anumite grupe de mușchi ale brațelor și picioarelor. Desi este simplu de executat, menținerea poziției de plank mai mult de câteva secunde poate fi o reală provocare, mai ales pentru începători.

Plank-ul este un exercițiu simplu cu numeroase beneficii. Pe lângă faptul că tonifiază musculatura abdomenului, ameliorează durerile de spate.

Cum se execută?

Nu vei avea nevoie de echipament special și îl poți face chiar la tine acasă: din poziția de flotare, coboară greutatea corpului pe antebrațe, îndoindu-ți coatele. Trebuie să menții corpul în linie dreaptă, fără să cobori bazinul, iar privirea trebuie să fie îndreptată spre podea. Exercițiul constă în menținerea acestei poziții timp de 10 secunde, dacă ești la prima executare. În timp, poți exersa menținerea poziției timp de 30, 45, 60 de secunde sau chiar mai mult, potrivit topfitness.ro.

Ce beneficii majore îți aduce un plank pe zi?

  1. Îmbunătățește postura
  2. Tonifiază grupele principale de mușchi
  3. Crește flexibilitatea
  4. Îmbunătățește echilibrul
  5. Te binedispune
  6. Pot fi adaptate cu ușurință
  7. Stimulează metabolismul
  8. Mai eficiente decât abdomenele

Pentru a vedea cât e de eficient acest exercițiu, îți prezentâm mai jos un experiment realizat de o studentă. Ea a acceptat provocarea unei colege și timp de 14 zile a stat în poziția plank 2 minute. Pare distractiv, dar după numai două zile, tânăra s-a confruntat cu o febră musculară pe abdomen și spate. A continuat să-și facă exercițiile până în ultima zi.

În a 15-a zi a notat diferențele fizice și psihice. Și-a simțit mușchii abdominal tonifiați și mai puternici. Rezultatul a fost satisfăcător, dar fără perseverență studenta nu ar fi reușit să finalizeze experimentul. și asta pentru că începând cu a patra zi reușea din ce în ce mai greu să-și termine plank-ul de 2 minute. Și-a fixat din start ca să-și realizeze plank-ul la aceeași oră, s-a cronometrat și a înțeles că trebuie să se concentreze în timpul celor 2 minute pentru a-i reuși exercițiul.

 

 

Articole asemanatoare
rihanna
Vezi prin ce exercitii fizice se mentine Rihanna
Cum se pregateste Adriana Lima inainte de Victoria’s Secret Fashion Show
Top 10 melodii de antrenament
Bărbaţii mânâncă mult mai sănătos decât femeile

Loading...

Comenteaza acest articol

Experiment: 2 minute de plank pe zi, timp de 14 zile. Rezultatele sunt uimitoare

by Andreea Damian   1 min
0