Tabu
Image default
HEALTH Slider

Probiotice pentru slăbit. Pe care ar trebui să le alegi

Ca parte a unei diete echilibrate și variate, probioticele pot fi un ajutor eficient atunci când decizi să slăbești. Este bine să iei probiotice ? Care sunt cele mai bune probiotice? În ce alimente se găsesc probiotice naturale? Care sunt probioticele care te fac să slăbești? Găsește toate răspunsurile la întrebările despre probiotice.

Probioticele sunt microorganisme vii, bacterii bune care se găsesc în intestinele noastre (dar și în gură, pe piele etc.), care nu trebuie confundate cu bacteriile patogene. Rolul bacteriilor este foarte importantă: aceste microorganisme vii bune vor consolida bariera intestinală, pentru a limita proliferarea microorganismelor dăunătoare care pot provoca boli sau permeabilitatea intestinală. Această permeabilitate intestinală poate duce la intoleranță alimentară, supraponderalitate și alte tipuri de inflamații responsabile de patologii.

În general, probioticele vor acționa în trei moduri:

  • Acestea vor crește producția de mucus și anticorpi în intestin și vor optimiza astfel rolul peretelui intestinal pentru a evita această permeabilitate.
  • Vor modula activitatea sistemului imunitar intestinal: întăresc imunitatea atunci când aceasta este slabă, în special la copii și vârstnici. Acestea vor scădea inflamația, în caz de alergii sau boli inflamatorii intestinale.
  • De asemenea, au o acțiune antimicrobiană: previn aderența bacteriilor patogene la peretele intestinal.

Cum să slăbești cu probiotice?

Știm că obezitatea și diabetul sunt boli inflamatorii și multifactoriale (factorii sunt în același timp de mediu, nutriționali și genetici). „Compoziția microbiotei intestinale a unei persoane supraponderale și cea a unei persoane slabe și sănătoase au un echilibru și o diversitate bacteriană foarte diferite”, explică Julie Fouarge, nutriționist, potrivit Femme Actuelle.

Diferite studii arată că obiceiurile noastre alimentare au o influență asupra compoziției microbiotei noastre, își amintește nutriționistul. Este un cerc vicios: consumul de grăsime, de exemplu, ne face peretele intestinal mai permeabil. Datorită mesajului trimis din intestin (care conține neurotransmițători) către creier, această permeabilitate intestinală poate avea un impact asupra comportamentelor noastre alimentare.

Administrarea de probiotice va ajuta astfel la reechilibrarea microbiotei, va reduce permeabilitatea și inflamația intestinală, va permite o mai bună asimilare a nutrienților și va preveni dezvoltarea bacteriilor patogene.

Pentru a slăbi, cea mai bună combinație în plus față de o dietă echilibrată este următoarea:

  • De vitamina D pentru întărirea organismului
  • De magneziu , pentru a îmbunătăți starea de spirit, pentru a reduce oboseala și stresul

Care sunt probioticele care te fac să slăbești?

Conform diferitelor studii, tulpina Lactobacillus Gasseri sau L-Gasseri este cea mai indicată în contextul cercetărilor privind pierderea în greutate. „Pe lângă activitatea sa antimicrobiană și antivirală, rolul său nebănuit în echilibrul florei intestinale și tranzitul intestinal și proprietățile sale antiinflamatorii, ar avea un impact asupra obezității și asupra controlului greutății.”, consideră Julie Fouarge.

Testele de laborator efectuate pe șoareci au arătat că probioticele ar putea limita absorbția grăsimilor din intestin și reducerea grăsimii abdominale , ceea ce ar avea un impact asupra indicelui de masă corporală și, prin urmare, asupra supraponderabilității.

Rețineți că administrarea de probiotice în monoterapie nu va fi suficientă pentru a pierde în greutate, dacă dieta constă din mese care nu conțin elementele necesare pentru a menține echilibrul microbiotei intestinale.

Pentru a optimiza beneficiile pe termen lung ale probioticelor, asigurați-vă că includeți în dietă și:

  • Alimente bogate în prebiotice
  • Alimente bogate în inulină (o substanță găsită în anghinare , banane și sparanghel, de exemplu)
  • Alimente bogate în probiotice naturale (în fructe, legume, produse fermentate, leguminoase etc.)

În mod ideal, probioticele vor fi administrate dimineața cu 20 de minute înainte de masă și la culcare.

Unde găsești probiotice naturale?

Există probiotice naturale în multe alimente. Legumele, bogate în vitamine, fibre, minerale și probiotice, ar trebui să fie considerate elementul principal al mesei! Proteinele ar trebui în cele din urmă să fie considerate acompaniamentele.

Alimentele cele mai bogate în probiotice sunt:

  • Legume, de preferință organice, în special legume fermentate (varză, morcov, nap, sfeclă roșie, usturoi etc.).
  • pâine integrală
  • băuturi fermentate (chefir, Kombucha)
  • Miso (pastă de orez sau pastă de orz, fermentată) și tamari (sos de soia fermentat) care pot fi folosite pentru condimentarea felurilor de mâncare.
  • Brânzeturi fermentate (dar produsele lactate trebuie consumate cu moderatie).
  • Iaurturi vegetale fermentate (prezența fermentilor lactici este indicată pe etichetă).
  • În cele din urmă, semințele încolțite (linte, soia, semințe de broccoli etc.) conțin mai puține probiotice decât anumite alte alimente, dar sunt deosebit de bune pentru intestine .

În ceea ce privește prebioticele, acestea sunt fibre naturale care se găsesc în legume, fructe, cereale și leguminoase. Acestea permit bacteriilor probiotice să se hrănească singure și, prin urmare, sunt esențiale pe lângă probiotice. Aveți grijă, dacă prebioticele sunt prezente în dieta zilnică, acestea sunt distruse prin gătire, iar pentru a beneficia de ele, mâncați-le și crude!

ARTICOLE SIMILARE

Așa se ferește un topmodel de coronavirus!

Andreea Damian

Reteta de toamna – Pumpkin Spice Latte

realitatea

Ofera-ti sansa de a iubi din nou

realitatea

Lavinia, criticată aspru de fanele ei

Tabu Tabu

„Like a Prayer” a Madonnei, piesa care a înfuriat Vaticanul, a împlinit 30 de ani

Andreea Damian

Mariajul lui Pink, „pe butuci” din cauza carierei

Andreea Damian

Scrie un comentariu