OZANA BARABANCEA a slăbit 26 kg cu ajutorul unui regim cu proteine! VEZI SI AICI!

Cântăreaţa de operă şi music hall, în acelaşi timp vedeta tv (face parte din juriul emisiunii „Te cunosc de undeva!” de la Antena 1), consideră că nu există regimuri de slăbit universale, curele depinzând de fiecare om în parte, de metabolism şi, mai ales, de autoeducare.

Ozana a reuşit să slăbească 26 kg, bazându-se pe un regim prescris de nutriţionista Silvia Ifrim, care i-a recomandat proteine – fie animale, fie vegetale, în schimb i-a interzis toate preparatele care conţin zahăr, sare, sucuri, făină, paste sau ulei. De asemenea, nu este permisă nicio masă după ora 19.00, iar de băut nu are voie să bea decât apă plată!

Meniul diferă de la o zi la alta şi de la o săptămână la alta, dar se compune din cinci mese pe zi – trei mese principale şi două gustări. Proteinele fiind baza, este vorba în primul rând de carne (dar, fireşte, nu din cea grasă!), ciuperci, oua de prepeliţă etc. În unele zile, se acordă ”dezlegare” la fructe. Pentru Ozana, care este extrem de pofticioasă, provocarea cea mare a constituit-o renunţarea la dulciuri, pe care ea a considerat-o o veritabilă probă de voinţă. Asta nu a dus, însă, la vreo depresie sau la alte tulburări, inclusiv de ordin fiziologic, întrucât ea nu a renunţat la nimic din alimentele cu adevărat hrănitoare. Ozana Barabancea va continua să asocieze aceste principii de nutriţie cu mersul la sală şi cu şedinţele regulate de masaj.

ROCSANA MARCU şi-a revenit spectaculos după naşteri!

Actuala vedetă a show-ului „Trăsniţii” de la Prima TV şi, în acelaşi timp, fosta copertă Playboy a reuşit să revina incredibil după cea de-a doua sarcină. Rocsana nu a vrut să facă o cură agresivă, ci a preferat să aştepte şase luni pentru a obţine rezultate vizibile, slăbind aproape 13 kg. (De altfel, şi după prima sarcină a dat jos în jur de 15 kg!) Ea îşi menţine în continuare comportamentul alimentar, fiind foarte atentă la ceea ce mănâncă. De pildă, nu îşi permite pâine decât dimineaţa (o singură felie!), nu sare niciodată peste micul dejun, nu ajunge la cină după ora 19.00 şi nu bea decât apă plată.

Rocsana a ajuns la o siluetă perfectă şi la greutatea de 51 kg. Meniul ei de bază se compune din cereale cu lapte de soia dimineaţa, urmate – după două ore – de o gustare compusă din fructe, apoi la prânz mănâncă peşte cu legume la grătar, pentru ca la gustarea de după-amiază să se bazeze tot pe fructe, iar la masa de seară pe o salată asortată. Dintre toate mâncărurile, nu ar putea renunţa niciodată la peştele pe grill. Singura problemă a întâmpinat-o atunci când a încercat să ţină un regim disociat draconic, renunţând după numai trei zile!

Foarte importantă rămâne pentru Rocsana Marcu şi mişcarea, ea practicând de do uă ori pe săptămână tenisul de câmp (sportul favorit încă de la vârsta de 14 ani), mergând ori de câte ori are ocazia la sala de gimnastică şi apelând la şedinţele de masaj terapeutic. „Porţia” obişnuită de mers pe bandă este de 4 kilometri!

GABRIELA CRISTEA slăbeşte după Sărbători!

Pentru fosta prezentatoare a matinalului „Draga mea prietenă” si vedeta Playboy, nu curele de slăbire sunt eficiente ci conştientizarea unui anumit stil de viaţă. Ea nu ţine diete după ureche, ci se sfătuieşte întotdeauna cu un nutriţionist.

Astfel, a eliminat din alimentaţia zilnică zahărul, prăjelile, alimentele procesate, chimicalele, făinoasele în exces sau dulciurile şi a adoptat un regim alimentar echilibrat, alcătuit din legume, peşte, carne de pui, pâine integrala, cereale, brânzeturi, migdale, nuci, fructe. La toate acestea, se adaugă sportul din belşug, mersul la sală cel puţin de cinci ori pe săptămână, precum şi excerciţiile cardio, pilates, kangoo jumps.

Revenind la nutriţie, Gabriela poate să consume orice, în cantităţi rezonabile şi nu in fiecare zi aceleaşi

preparate. Meniul ei este alcătuit din cinci mese pe zi, trei principale şi doua gustări. Meniul este foarte variat, însă rigorile care se aplică zilnic sunt următoarele: bea apă plată cu multă lămâie, pe stomacul gol, dimineaţa şi înainte de masa de prânz; apoi, consumă doua căni mari cu ceai zilnic, una după masa de prânz şi cealaltă înainte de culcare.