Tabu
Image default
FASHION Slider

Fendace | Versace by FENDI – FENDI by Versace

Fendi, Gucci, Prada, atât de multe case de modă din care să alegi. Editorii de modă au distilat spectacolele până la esența lor, prezentând mai multe look-uri remarcabile din fiecare dintre colecțiile majore. Iată ce s-a întâmplat pe pistele din Milano săptămâna trecută.

Cel mai interesant aspect al acestui eveniment de modă este colaborarea dintre Versace și Fendi. Etichetele italiene rivale s-au unit pentru a prezenta o colecție comună pentru a marca sfârșitul Săptămânii modei din Milano.

Vedete printre care Demi Moore, Dua Lipa și Elizabeth Hurley s-au adunat duminică seara la spectacol. Printre modelele de pe podium se numărau Kate Moss, Amber Valletta și Naomi Campbell. Brandurile au declarat că această colecție capsulă comună, co-proiectată de Donatella Versace și directorii creativi ai Fendi, Kim Jones și Silvia Venturini Fendi, a fost o premieră pentru ambele case și născută din prietenie și respect profesional reciproc.

Designerii au schimbat rolurile pentru a-și crea haine reciproce. Colecția Versace by Fendi a amestecat monograma Fendi cu motivul grecesc al Versace, în timp ce colecția Fendi by Versace a prezentat o estetică punk-rock, cu ace de siguranță care înfrumusețează piesele Fendi. Nu este nemaiauzit ca designerii de modă să își unească forțele, dar de obicei nu sunt rivali direcți. La începutul acestui an, design-urile Gucci au fost încrucișate cu siluete și logo-uri Balenciaga.

De această dată, colaborarea – denumită Fendace – reunește Fendi, care face parte din portofoliul grupului LVMH, cu Versace, care este deținută de Capri Holdings, grupul american care găzduiește și Michael Kors și Jimmy Choo.

Fendace, o colecție de 50 de look Frankenstein compusă din riff-ul lui Jones și Venturini Fend de la Versace și versiunea lui Versace asupra Fendi a fost concepută ca o „sărbătoare a modei italiene și o întrerupere a ordinii lucrurilor stabilite”. Această fuziune a concurenților, în special a două case iconice care nu se află în același grup, pur și simplu „nu se face” la modă – până acum.

O perspectivă fără precedent, în cele din urmă în slujba aceleiași moșteniri, aceea a celebrării know-how-ului de lux Made in Italy.

ARTICOLE SIMILARE

Bridgerton | Netflix lansează primele imagini din sezonul 2

Andreea Damian

Vacanța fashion!

realitatea

Invenția care ar trebui să protejeze mediul de emisiile din agricultură: toaletele pentru vaci

Andreea Damian

Fotografie Cristiana Apostol – Suflet Vechi

realitatea

Ziggy Stardust alterego-ul lui David Bowie devine păpușă Barbie

realitatea

Cum să-ţi prinzi părul pe caniculă. 3 idei de coafuri rapide și de efect!

Andreea Damian

Scrie un comentariu