Home > Lifestyle > “Verdeturi” 101

“Verdeturi” 101

Stim ca salatele sunt bune si healthy pentru noi. Iata ce se ascunde in spatele principiului : tot ce este verde, este sanatos, si pe buna dreptate!

Varza Kale: Cu siguranta este cea mai “it” salata. Fie ca o adaugi in smoothie-uri, salate, sau o gatesti, aceasta vine la pachet cu un intreg arsenal de vitamine precum beta-caroten, vitamina K, vitamina A si calciu.

Argula: Merge de minune cu prosciutto, paste, sau pe post de salata. Contine acid folic, vitaminele A, K, C, este buna pentru oase si pentru sanatatea creierului. De asemenea te ajuta sa iti hidratezi corpul, mai ales pe timp de vara!

Andivele belgiene: Acestea pot fi servite fie crude, cu frunzele intregi, fie cu crema de branza sau somon afumat pe post de aperitiv. O combinatie delicioasa mai este si cea de andive cu ananas sau creveti, dar pot fi folosite si in supe sau in paste. Andivele contin “grasimi bune”, scad colesterolul, si mai vin la pachet cu vitaminele A, D, B12 si Calciu.

Salata Watercress sau Nasturel: Nasturelul este foarte scazut in calorii, contine antioxidanti si  vitamina K, care ajuta la formarea si intarirea oaselelor si limiteaza prejudiciului neuronal din creier, care este de ajutor in tratarea bolii Alzheimer.

Salata Chard Swiss: Specifica bucatariei mediteraneene, aceasta este folosita in supe cu fasole alba, in lasagna, sau in stir-fries. Contine minerale precum calciu, fier, potasiu si mangan. Mai este si o bogata sursa de Omega-3 si vitamina B6.

Salata Frisee: Este folosita ca ingredientul principal in preparatele frantuzesti ( adesea combinata cu oua fiere sau mere ). Cea mai bogata sursa de acid folic, vitaminele A, K, si mangan. Este recomandata in special mamicilor in devenire!


Articole asemanatoare
Conferinta FOOD is MEDICINE – ce trebuie sa mancam pentru a fi sanatosi
Sanatate: Grasimile din alimentatie
Retete de vara – Salata racoritoare cu cus-cus
Retete de vara – Salata cu vinete

Comenteaza acest articol

“Verdeturi” 101

by   1 min
0